Com us avançàvem al newsletter de setembre, amb el compromís de millorar el servei de citacions, hem incorporat un nou sistema d’atenció telefònica més sofisticat, que ens ha de permetre atendre totes les vostres trucades. El nou sistema passa de sis a vint-i-cinc línies, augmentant la capacitat de rebre trucades simultànies, i afegeix un mòdul de bústies per a què, quan les operadores estiguin ocupades, pugueu deixar els vostres missatges amb el compromís de ser atesos en el mateix dia, d’aquesta forma no caldrà que espereu al telèfon, ni que hagueu de repetir la trucada. Les trucades que rebreu del centre, contestant els vostres missatges, sortiran totes a través del telèfon 977 25 00 00, el que us permetrà una fàcil identificació. Aquest nou sistema incorpora també un mòdul d’anàlisi amb el que podrem fer un seguiment de la qualitat del servei, avançant-nos a l’evolució del volum de trucades per tal de dimensionar adequadament la capacitat del servei d’atenció telefònica.
Aquest canvi s’emmarca dins de l’objectiu de millorar l’accessibilitat dels nostres pacients als serveis del centre, que com a conseqüència del gran creixement experimentat en aquests primers quatre anys de funcionament ha presentat símptomes de saturació. A més d’aquest nou sistema d’atenció telefònica, estem treballant en la millora de l’accessibilitat a través d’internet i en l’ampliació de la capacitat del quadre mèdic, millores que us anirem presentant en els propers CMRNNews.
Aprofitem per agrair-vos novament la vostra confiança.